
שלטים למשרדים
שלט למשרד בהתאמה אישית
הקמת עסק ופתחת משרד, כעת הגיע הזמן שיכירו אותך. שלטים למשרדים בהתאמה אישית יחשפו אותך ללקוחות.
שלטים למשרדים כוללים מספר סוגים של שילוט. שילוט חוץ (עם שם המשרד), שילוט פנים (הכולל את שם המשרד), שלטי הכוונה (שילוט המסייע ללקוחות להגיע למשרד המתאים).
חברת תדמית שלטים מספקת למשרדים מכל הסוגים פתרונות שילוט בהתאמה אישית לסוג המשרד, מיקומו וטעמו האישי של כל לקוח ולקוח. בין לקוחותינו המחזיקים במשרדים, ניתן למצוא: משרדי עורכי דין, משרדי ראיית חשבון, משרדים מוניציפליים, משרדי תיווך, משרדי גרפיקה, משרדי שיווק, קליניקות, משרד סוכני ביטוח, משרדים לקידום אישי ועוד מגוון רחב של משרדים שעבורם ביצענו עבודות שלטים מסוגים שונים.
מחיר שלט למשרד
עלויות שלטים למשרדים משתנות בהתאם לסוג השלט הנבחר. המחירים השונים אשר נובעים כאמור מסוג השלט הנבחר, מאפשרים לכל בעל משרד לבחור בשלט המתאים לצרכיו בהתאם לתקציב אותו הוא מעוניין להשקיע בשלטים.
שלטים למשרדים
חברת תדמית שלטים מתמחה בתכנון, ייצור והתקנה של שלטים למשרדים ללקוחות עסקיים בכל סדר גודל של משרד. סטודיו עיצוב גרפי קריאייטיבי, מחלקת ייצור מיומנת וצוות התקנות מקצועי - השילוב המנצח למיתוג ועיצוב החנות שלך.